Lekcje, szkolenia i kursy

Złote przykazania dobrego pisania, czyli jak tworzyć teksty promujące salon? – cz. I

jak dobrze pisac

  Content marketing, z którym związany jest temat tej (i następnej) lekcji, to niezwykle skuteczna metoda promowania salonów beauty. Jednym z jego podstawowych elementów są treści pisane – artykuły, posty, maile, SMSy, teksty na ulotkach itp., które przynoszą salonom cały wachlarz korzyści: pomagają budować wizerunek ekspertów oraz pozytywny wizerunek marki, ułatwiają zdobywanie sympatii i zaufania… Czytaj dalej »

Jak prowadzić profil salonu na Instagramie, aby pozyskiwać nowych klientów?

instagram

  Instagram jest idealnym kanałem promocji dla Twojego salonu. Dlaczego? To właśnie w tym medium za pomocą atrakcyjnych zdjęć i filmów pokażesz efekty swojej pracy i niesamowite metamorfozy klientów. W ten sposób zyskasz zaufanie odbiorców i zachęcisz ich do rezerwacji wizyty. Na Instagramie pokażesz również ludzką stronę swojej firmy, nawiążesz więź z followersami, a przecież… Czytaj dalej »

Ile kosztuje prowadzenie salonu urody?

Ile kosztuje prowadzenie salonu kosmetycznego?

  Zakładając firmę, rzadko mamy pełną świadomość, ile będą wynosić miesięczne koszty jej prowadzenia. Zwykle koncentrujemy się na wydatkach związanych z uruchomieniem biznesu, zakupem sprzętu, kosmetyków… Wiele osób nie odkłada pieniędzy na pierwsze, słabsze miesiące działalności, licząc, że bieżące wydatki uda się pokryć z pierwszych zysków. Często okazuje się jednak, że stałe koszty są naprawdę… Czytaj dalej »

Procedury w branży beauty, czyli jak usprawnić organizację pracy w salonie

procedury_w_branzy_beauty

  Dobrze opracowane, zrozumiałe i konsekwentnie stosowane przez wszystkich pracowników procedury pomagają Ci skutecznie rozwijać salon i zwiększają jego szanse na sukces. Wspierają dobrą organizację pracy, ułatwiają zarządzanie zespołem, doskonałą realizację usług, a także utrzymywanie wysokich standardów obsługi – które dają Ci przewagę nad konkurencją. Warto pamiętać, że lojalność klienta utrzymuje się właśnie poprzez dostarczanie… Czytaj dalej »

Osiągnij efekt WOW w swoim salonie beauty!

wow

  Efekty WOW to te wszystkie drobiazgi, które wpływają na finalną całość i sprawiają, że goście salonu czują się zawsze wyjątkowo. Odnosi się to do odczucia emocjonalnego, które towarzyszy klientom już od pierwszego kontaktu z salonem. Są to wszelkie aspekty, które tworzy się poprzez atmosferę, czynniki wyróżniające, dbałość o szczegóły – i które docelowo wywołują… Czytaj dalej »

Jak branża beauty może skutecznie wykorzystać wideo w social mediach?

video marketing miniatura

  Wideo jest dziś wszędzie. W komunikacji marketingowej nie ma drugiej formy przekazu, która tak bardzo zdominowałaby zasięgiem platformy online. Już od kilku lat mówi się, że mamy “rok wideo”. Prawda jest jednak taka, że zaczęliśmy tę formę komunikacji konsumować chętniej w ostatnich 2-3 latach – za sprawą coraz lepszych łączy internetu mobilnego, świetnych telefonów,… Czytaj dalej »

Dobra identyfikacja wizualna salonu, czyli podstawa skutecznej promocji

  Branża beauty w Polsce dynamicznie się rozwija, a liczba salonów i gabinetów na rynku stale rośnie. To sprawia, że coraz trudniej jest wyróżnić się na tle konkurencji i zachęcić klienta do wizyty właśnie w naszym salonie. Z tego powodu szczególnego znaczenia nabierają kwestie związane z wizerunkiem i renomą marki – to, jak postrzegana jest… Czytaj dalej »

Jak sobie radzić z niepochlebnymi komentarzami (kryzysami) w internecie

jak radzic sobie z kryzysami w internecie

  Jeśli prowadzisz działalność w branży hair and beauty, z pewnością się zgodzisz, że obecność Twojego biznesu w internecie to dziś konieczność. To właśnie tutaj klientki i klienci zwykle podejmują decyzję o tym, jaki salon wybiorą, i to właśnie tu sprawdzają, czy warto się udać do konkretnego miejsca. Z jednej strony sieć stwarza wiele możliwości,… Czytaj dalej »

8 sposobów na zbudowanie pozytywnych relacji z klientami

żaneta stanisławska - marketing relacji

  Prowadzisz salon beauty już od jakiegoś czasu, a może dopiero zamierzasz go otworzyć? Konkurencja na rynku jest duża, a Ty się zastanawiasz, jak zjednać sobie lojalność klientów, tak aby zostali z Tobą jak najdłużej? Odpowiedź to marketing relacji. Jeśli jest odpowiednio i strategicznie realizowany, daje gwarancję rentowności każdej firmie. To narzędzie sprawia, że każda… Czytaj dalej »

Personal branding. Jak mądrze zarządzać biznesem w Twojej branży?

Personal branding

  Wcale nie tak dawno temu, gdy mówiono o artystach, w definicji tej mieścił się zazwyczaj malarz, tancerz, pisarz, aktor czy poeta. Wyliczenie to nie jest listą zamkniętą, a postrzeganie profesji w ciągu kilku ostatnich lat znacznie się zmieniło. Przede wszystkim przybyły nam nowe zawody. To na przykład lider (zamiast urzędowego dyrektora) coach (specjalista koncentrujący… Czytaj dalej »