Lekcje, szkolenia i kursy

Rejestracja salonu w bazie danych odpadowych – co warto wiedzieć?

BDO

  Od stycznia 2020 roku działa BDO, czyli baza danych odpadowych, która wprowadziła mnóstwo zamieszania nie tylko w branży hair & beauty. Jak zwykle, gdy wchodzą w życie nowe przepisy prawne, pojawia się wiele pytań i niejasności. Z założenia baza powstała, aby kontrolować wytwarzanie i przetwarzanie odpadów oraz ograniczyć związane z tym nieprawidłowości. O tym,… Czytaj dalej »

12 najważniejszych trendów na rynku beauty w 2020 roku

  Znajomość trendów jest kluczowa, jeżeli weryfikujesz ofertę swojej firmy. Bo przecież chcesz jak najlepiej dopasować usługi do wymagań swoich klientów. Żyjemy w niezwykle dynamicznie zmieniającym się świecie i nie można być wyłącznie obserwatorem zmian. Jeśli masz prowadzić dochodowy biznes, musisz wprowadzać zmiany do swojej firmy. Warto zatem wiedzieć, co czeka branżę beauty w 2020… Czytaj dalej »

Skuteczne kampanie na Facebooku w branży beauty

Skuteczne kampanie na Facebooku w branży beauty

  Facebook Ads jest jedną z największych platform reklamowych na świecie. Korzystając z jej możliwości, tysiące marketerów i przedsiębiorców skutecznie promują produkty i usługi. Dzięki temu artykułowi poznasz tajniki tworzenia kampanii reklamowej w Facebook Ads. Dowiesz się, jak skutecznie promować swoją markę. Przeczytasz, jak dotrzeć do swojej grupy docelowej i jakie formaty reklam masz do… Czytaj dalej »

Promocja okolicznościowa, czyli jak zmaksymalizować zysk w najlepszych momentach roku

promocja okolicznosciowa

  W ciągu roku znajdziesz tylko kilka dat, kiedy możesz się spodziewać najbardziej wzmożonego ruchu: Dzień Kobiet, Dzień Matki, walentynki, święta Bożego Narodzenia. Dla Ciebie to dobre okazje, by zdobyć nowych klientów i uaktywnić tych, których już dawno nie było w Twoim salonie. Z drugiej strony zwiększona liczba klientów i zapytań sprawia, że zapominasz o… Czytaj dalej »

Co w Google piszczy, czyli tajniki tworzenia reklam Google Ads

google ads w salonie beauty

Jeśli chcesz skutecznie wypromować swój biznes w internecie, nie wystarczy, że będziesz mieć stronę internetową. Potrzebujesz dać się zauważyć swoim przyszłym klientom. Dzięki jednej z największych platform reklamowych, jaką jest Google Ads, możesz docierać do nich za pomocą różnych formatów reklam. Informacje zawarte w tym artykule ułatwią Ci stawianie pierwszych kroków w promocji online. Dowiesz… Czytaj dalej »

Jak przygotować salon na kontrolę sanepidu?

kontrola_sanepidu

Otwierając gabinet kosmetyczny, musisz spełnić wiele wymogów oraz trzymać się szczegółowych zaleceń prawa budowlanego i administracyjnego. Oprócz wszelkich odbiorów wentylacji czy odbioru technicznego wykonanego przez inspektora sanitarnego, musisz też dysponować pewnymi dokumentami, które przedstawisz sanepidowi w razie ewentualnej kontroli. Kontrola sanepidu spędza sen z powiek wielu właścicielom gabinetów. Jak się do niej przygotować? W przypadku… Czytaj dalej »

Złote przykazania dobrego pisania, czyli jak tworzyć teksty promujące salon – cz. II

jak dobrze pisac

  W poprzedniej lekcji wyjaśniłam Ci, jakimi zasadami rządzi się pisanie dłuższych tekstów (np. na bloga i do prasy) oraz na czym polega stosowanie fraz pod SEO. Tym razem skupię się na formach krótszych – opowiem Ci, jak pisać dobre treści do kampanii SMS i e-mail, skuteczne posty do mediów społecznościowych oraz teksty na ulotki… Czytaj dalej »

Złote przykazania dobrego pisania, czyli jak tworzyć teksty promujące salon – cz. I

jak dobrze pisac

  Content marketing, z którym związany jest temat tej (i następnej) lekcji, to niezwykle skuteczna metoda promowania salonów beauty. Jednym z jego podstawowych elementów są treści pisane – artykuły, posty, maile, SMSy, teksty na ulotkach itp., które przynoszą salonom cały wachlarz korzyści: pomagają budować wizerunek ekspertów oraz pozytywny wizerunek marki, ułatwiają zdobywanie sympatii i zaufania… Czytaj dalej »

Jak prowadzić profil salonu na Instagramie, aby pozyskiwać nowych klientów?

instagram

  Instagram jest idealnym kanałem promocji dla Twojego salonu. Dlaczego? To właśnie w tym medium za pomocą atrakcyjnych zdjęć i filmów pokażesz efekty swojej pracy i niesamowite metamorfozy klientów. W ten sposób zyskasz zaufanie odbiorców i zachęcisz ich do rezerwacji wizyty. Na Instagramie pokażesz również ludzką stronę swojej firmy, nawiążesz więź z followersami, a przecież… Czytaj dalej »

Ile kosztuje prowadzenie salonu urody?

Ile kosztuje prowadzenie salonu kosmetycznego?

  Zakładając firmę, rzadko mamy pełną świadomość, ile będą wynosić miesięczne koszty jej prowadzenia. Zwykle koncentrujemy się na wydatkach związanych z uruchomieniem biznesu, zakupem sprzętu, kosmetyków… Wiele osób nie odkłada pieniędzy na pierwsze, słabsze miesiące działalności, licząc, że bieżące wydatki uda się pokryć z pierwszych zysków. Często okazuje się jednak, że stałe koszty są naprawdę… Czytaj dalej »