Lekcje, szkolenia i kursy

8 sposobów na zbudowanie pozytywnych relacji z klientami

żaneta stanisławska - marketing relacji

  Prowadzisz salon beauty już od jakiegoś czasu, a może dopiero zamierzasz go otworzyć? Konkurencja na rynku jest duża, a Ty się zastanawiasz, jak zjednać sobie lojalność klientów, tak aby zostali z Tobą jak najdłużej? Odpowiedź to marketing relacji. Jeśli jest odpowiednio i strategicznie realizowany, daje gwarancję rentowności każdej firmie. To narzędzie sprawia, że każda… Czytaj dalej »

Personal branding. Jak mądrze zarządzać biznesem w Twojej branży?

Personal branding

  Wcale nie tak dawno temu, gdy mówiono o artystach, w definicji tej mieścił się zazwyczaj malarz, tancerz, pisarz, aktor czy poeta. Wyliczenie to nie jest listą zamkniętą, a postrzeganie profesji w ciągu kilku ostatnich lat znacznie się zmieniło. Przede wszystkim przybyły nam nowe zawody. To na przykład lider (zamiast urzędowego dyrektora) coach (specjalista koncentrujący… Czytaj dalej »

Public relations w branży beauty, czyli jak budować relacje z otoczeniem

PR w branży beauty

  Czy wiesz, że wszystko, co się dzieje wokół Twojego salonu, wpływa na to, w jaki sposób zapisuje się on w głowie potencjalnego klienta? Wizerunek każdej firmy kształtują zarówno jej strona internetowa, blog, profile w mediach społecznościowych, jak i wygląd salonu, ulotki, wizytówki oraz jakość obsługi klienta. Jak to wszystko zgrać? W jaki sposób budować… Czytaj dalej »

Poznaj swojego klienta – to klucz do skutecznej sprzedaży!

Poznaj swojego klienta - to klucz do skutecznej sprzedazy

  Znajomość potrzeb, preferencji i zwyczajów klientów jest podstawą prowadzenia dochodowej działalności w branży beauty. Jak wykorzystać tę wiedzę, aby zachęcić nowych klientów do poddania się zabiegom wykonywanym w Twoim gabinecie? Sprawdź, co dokładnie możesz zrobić, żeby dowiedzieć się jak najwięcej o osobach, które korzystają lub zamierzają skorzystać z Twoich usług. Dlaczego warto poznać swojego… Czytaj dalej »

Employer branding, czyli jak budować markę pracodawcy

rynek-pracownika

  Rynek pracy w Polsce w coraz większym stopniu staje się rynkiem pracownika, a dotyczy to szczególnie osób ze specjalistyczną wiedzą i doświadczeniem – w tym ekspertów z branży hair & beauty. Niewątpliwie na ten stan rzeczy wpływ miała m.in. emigracja doświadczonych kosmetologów, kosmetyczek, fryzjerów, specjalistów medycyny estetycznej i menedżerów zarządzających ośrodkami SPA, a także… Czytaj dalej »

Formularz zgody na zabieg oraz odpowiednie ubezpieczenie – czyli o roszczeniach klientów

Formularz zgody na zabieg

  Prowadzisz salon kosmetyczny, masz mnóstwo zadowolonych klientów, którzy opuszczają Twój gabinet z uśmiechem na twarzy. Klienci wracają, biznes się kręci, wszyscy są szczęśliwi. Piękny scenariusz, którego życzyłby sobie każdy gabinet kosmetyczny. Rzeczywistość to jednak nie bajka. Niektórzy klienci bywają trudni, usługa może ich nie satysfakcjonować, a co gorsze, nie każdy zabieg musi się udać…… Czytaj dalej »

Blogerzy w salonie: jak zacząć i efektywnie prowadzić współpracę z influencerami

influencer-marketing

  Marketing oparty na zaufaniu, wiarygodnym przekazie i autorytecie nadawcy to coraz częściej wybierana forma promocji, która pozwala osiągnąć satysfakcjonujące wyniki. Praca z influencerami stała się chlebem powszednim dla dużych marek. Jednak czy wiesz, że influencer marketing może pomóc także w skutecznej reklamie salonu? Oto wszystko, co musisz wiedzieć, aby przeprowadzić akcję z influencerem w… Czytaj dalej »

Jak promować swój salon, aby trafić w serca kobiet?

marketing-skierowany-do-kobiet-1

  Choć do gabinetów kosmetycznych coraz częściej zaglądają mężczyźni, to kobiety nadal stanowią większość klientów. Również w salonach fryzjerskich panie zwykle zostawiają najwięcej pieniędzy, w związku z czym to właśnie do nich kierowana jest większość przekazów reklamowych w sektorze hair & beauty. Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, które trafią wprost do serc potencjalnych klientek? Czym… Czytaj dalej »

5 kroków, które poprawią efektywność sprzedażową recepcji

5 kroków, które poprawią efektywność recepcji

  Kiedy myślisz o obowiązkach recepcjonistki w salonie beauty, mogą Ci przychodzić na myśl miłe przywitanie klientów, dokładność w pilnowaniu zapisów na wizyty, obowiązkowość w utrzymaniu ładu na stanowisku pracy. Po namyśle dodasz jeszcze miły głos, uśmiech i ogólne wrażenie sympatyczności. O ile jesteś w stanie dokładnie nauczyć pracowników tego, jak składa się zamówienia, włącza… Czytaj dalej »

Content marketing w salonie

  Czym jest content marketing? Jak skutecznie wykorzystać go do promocji salonu? W jaki sposób tworzyć atrakcyjne treści, na które będą reagować Twoje potencjalne klientki? Dowiedz się wszystkiego na temat content marketingu – skutecznej metody promocji gabinetu beauty! Czym jest content marketing? Content marketing to inaczej marketing treści. W pewnym uproszczeniu można powiedzieć, że pojęcie to… Czytaj dalej »