Lekcje, szkolenia i kursy

Jak sobie radzić z niepochlebnymi komentarzami (kryzysami) w internecie

jak radzic sobie z kryzysami w internecie

  Jeśli prowadzisz działalność w branży hair and beauty, z pewnością się zgodzisz, że obecność Twojego biznesu w internecie to dziś konieczność. To właśnie tutaj klientki i klienci zwykle podejmują decyzję o tym, jaki salon wybiorą, i to właśnie tu sprawdzają, czy warto się udać do konkretnego miejsca. Z jednej strony sieć stwarza wiele możliwości,… Czytaj dalej »

8 sposobów na zbudowanie pozytywnych relacji z klientami

żaneta stanisławska - marketing relacji

  Prowadzisz salon beauty już od jakiegoś czasu, a może dopiero zamierzasz go otworzyć? Konkurencja na rynku jest duża, a Ty się zastanawiasz, jak zjednać sobie lojalność klientów, tak aby zostali z Tobą jak najdłużej? Odpowiedź to marketing relacji. Jeśli jest odpowiednio i strategicznie realizowany, daje gwarancję rentowności każdej firmie. To narzędzie sprawia, że każda… Czytaj dalej »

Personal branding. Jak mądrze zarządzać biznesem w Twojej branży?

Personal branding

  Wcale nie tak dawno temu, gdy mówiono o artystach, w definicji tej mieścił się zazwyczaj malarz, tancerz, pisarz, aktor czy poeta. Wyliczenie to nie jest listą zamkniętą, a postrzeganie profesji w ciągu kilku ostatnich lat znacznie się zmieniło. Przede wszystkim przybyły nam nowe zawody. To na przykład lider (zamiast urzędowego dyrektora) coach (specjalista koncentrujący… Czytaj dalej »

Public relations w branży beauty, czyli jak budować relacje z otoczeniem

PR w branży beauty

  Czy wiesz, że wszystko, co się dzieje wokół Twojego salonu, wpływa na to, w jaki sposób zapisuje się on w głowie potencjalnego klienta? Wizerunek każdej firmy kształtują zarówno jej strona internetowa, blog, profile w mediach społecznościowych, jak i wygląd salonu, ulotki, wizytówki oraz jakość obsługi klienta. Jak to wszystko zgrać? W jaki sposób budować… Czytaj dalej »

Poznaj swojego klienta – to klucz do skutecznej sprzedaży!

Poznaj swojego klienta - to klucz do skutecznej sprzedazy

  Znajomość potrzeb, preferencji i zwyczajów klientów jest podstawą prowadzenia dochodowej działalności w branży beauty. Jak wykorzystać tę wiedzę, aby zachęcić nowych klientów do poddania się zabiegom wykonywanym w Twoim gabinecie? Sprawdź, co dokładnie możesz zrobić, żeby dowiedzieć się jak najwięcej o osobach, które korzystają lub zamierzają skorzystać z Twoich usług. Dlaczego warto poznać swojego… Czytaj dalej »

Blogerzy w salonie: jak zacząć i efektywnie prowadzić współpracę z influencerami

influencer-marketing

  Marketing oparty na zaufaniu, wiarygodnym przekazie i autorytecie nadawcy to coraz częściej wybierana forma promocji, która pozwala osiągnąć satysfakcjonujące wyniki. Praca z influencerami stała się chlebem powszednim dla dużych marek. Jednak czy wiesz, że influencer marketing może pomóc także w skutecznej reklamie salonu? Oto wszystko, co musisz wiedzieć, aby przeprowadzić akcję z influencerem w… Czytaj dalej »

Jak promować swój salon, aby trafić w serca kobiet?

marketing-skierowany-do-kobiet-1

  Choć do gabinetów kosmetycznych coraz częściej zaglądają mężczyźni, to kobiety nadal stanowią większość klientów. Również w salonach fryzjerskich panie zwykle zostawiają najwięcej pieniędzy, w związku z czym to właśnie do nich kierowana jest większość przekazów reklamowych w sektorze hair & beauty. Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, które trafią wprost do serc potencjalnych klientek? Czym… Czytaj dalej »

Content marketing w salonie

  Czym jest content marketing? Jak skutecznie wykorzystać go do promocji salonu? W jaki sposób tworzyć atrakcyjne treści, na które będą reagować Twoje potencjalne klientki? Dowiedz się wszystkiego na temat content marketingu – skutecznej metody promocji gabinetu beauty! Czym jest content marketing? Content marketing to inaczej marketing treści. W pewnym uproszczeniu można powiedzieć, że pojęcie to… Czytaj dalej »

Strona internetowa salonu i gabinetu krok po kroku – cz. I

  Chcesz stworzyć stronę internetową swojego gabinetu, ale nie wiesz, od czego zacząć? Na dźwięk słów „domena” i „serwer” robi Ci się słabo? Myślisz o tym, żeby zlecić prace informatykowi, ale nie wiesz, jak wybrać odpowiednią osobę? Zastanawiasz się, ile to wszystko będzie kosztowało? Zapoznaj się z moim przewodnikiem, który zawiera wszystkie podstawowe zagadnienia związane… Czytaj dalej »

Strona internetowa salonu i gabinetu krok po kroku – cz. II

  W pierwszej części lekcji omówiłam planowanie strony internetowej oraz zakup domeny i serwera (z poprzednią lekcją możesz się zapoznać tutaj). Dziś zajmę się praktycznymi aspektami związanymi z przygotowaniem strony. Przeanalizuję różne sposoby tworzenia witryny internetowej (samodzielnie, przy pomocy kreatora, zlecenie zewnętrznej firmie) i przyjrzę się ich kosztom. Po lekturze tej części artykułu będziesz mieć… Czytaj dalej »