Lekcje, szkolenia i kursy

Osiągnij efekt WOW w swoim salonie beauty!

wow

  Efekty WOW to te wszystkie drobiazgi, które wpływają na finalną całość i sprawiają, że goście salonu czują się zawsze wyjątkowo. Odnosi się to do odczucia emocjonalnego, które towarzyszy klientom już od pierwszego kontaktu z salonem. Są to wszelkie aspekty, które tworzy się poprzez atmosferę, czynniki wyróżniające, dbałość o szczegóły – i które docelowo wywołują… Czytaj dalej »

Jak sobie radzić z niepochlebnymi komentarzami (kryzysami) w internecie

jak radzic sobie z kryzysami w internecie

  Jeśli prowadzisz działalność w branży hair and beauty, z pewnością się zgodzisz, że obecność Twojego biznesu w internecie to dziś konieczność. To właśnie tutaj klientki i klienci zwykle podejmują decyzję o tym, jaki salon wybiorą, i to właśnie tu sprawdzają, czy warto się udać do konkretnego miejsca. Z jednej strony sieć stwarza wiele możliwości,… Czytaj dalej »

Poznaj swojego klienta – to klucz do skutecznej sprzedaży!

Poznaj swojego klienta - to klucz do skutecznej sprzedazy

  Znajomość potrzeb, preferencji i zwyczajów klientów jest podstawą prowadzenia dochodowej działalności w branży beauty. Jak wykorzystać tę wiedzę, aby zachęcić nowych klientów do poddania się zabiegom wykonywanym w Twoim gabinecie? Sprawdź, co dokładnie możesz zrobić, żeby dowiedzieć się jak najwięcej o osobach, które korzystają lub zamierzają skorzystać z Twoich usług. Dlaczego warto poznać swojego… Czytaj dalej »

Formularz zgody na zabieg oraz odpowiednie ubezpieczenie – czyli o roszczeniach klientów

Formularz zgody na zabieg

  Prowadzisz salon kosmetyczny, masz mnóstwo zadowolonych klientów, którzy opuszczają Twój gabinet z uśmiechem na twarzy. Klienci wracają, biznes się kręci, wszyscy są szczęśliwi. Piękny scenariusz, którego życzyłby sobie każdy gabinet kosmetyczny. Rzeczywistość to jednak nie bajka. Niektórzy klienci bywają trudni, usługa może ich nie satysfakcjonować, a co gorsze, nie każdy zabieg musi się udać…… Czytaj dalej »

Strona internetowa salonu i gabinetu krok po kroku – cz. I

  Chcesz stworzyć stronę internetową swojego gabinetu, ale nie wiesz, od czego zacząć? Na dźwięk słów „domena” i „serwer” robi Ci się słabo? Myślisz o tym, żeby zlecić prace informatykowi, ale nie wiesz, jak wybrać odpowiednią osobę? Zastanawiasz się, ile to wszystko będzie kosztowało? Zapoznaj się z moim przewodnikiem, który zawiera wszystkie podstawowe zagadnienia związane… Czytaj dalej »

Strona internetowa salonu i gabinetu krok po kroku – cz. II

  W pierwszej części lekcji omówiłam planowanie strony internetowej oraz zakup domeny i serwera (z poprzednią lekcją możesz się zapoznać tutaj). Dziś zajmę się praktycznymi aspektami związanymi z przygotowaniem strony. Przeanalizuję różne sposoby tworzenia witryny internetowej (samodzielnie, przy pomocy kreatora, zlecenie zewnętrznej firmie) i przyjrzę się ich kosztom. Po lekturze tej części artykułu będziesz mieć… Czytaj dalej »

Więcej klientów z polecenia

Krępujesz się poprosić klientkę o polecenie Twoich usług? Zastanawiasz się, jak to zrobić, aby nie godziło to w Twój wizerunek profesjonalisty, a klientka nie pomyślała, że kiepsko sobie radzisz z zapełnieniem grafiku? Te obawy i wątpliwości nie będą już miały znaczenia, jeżeli tylko zastosujesz kilka prostych sposobów. Czy naprawdę potrzebujesz systemowego rozwiązania, które ułatwi pozyskiwanie… Czytaj dalej »

Perfekcyjna recepcja w salonie

  Prawidłowo zorganizowana recepcja jest niezwykle ważnym elementem każdego salonu fryzjerskiego i kosmetycznego. Wpływa na obsługę klientów oraz organizację pracy. Z mojego doświadczenia wynika, że w firmach, w których funkcjonuje taki punkt, znacznie łatwiej nawiązuje się relacje z klientami oraz sprawniej zarządza pracą. To szczególne miejsce, w którym klient wyrabia sobie opinię na temat salonu,… Czytaj dalej »

Rozwijaj gabinet z głową. Specjalizacja czy szeroki zakres usług?

    Na przestrzeni ostatnich lat branża kosmetyczna przeszła prawdziwą rewolucję. Małe salony stopniowo poszerzały swoją ofertę, wprowadzając nowe kosmetyki i przede wszystkim sprzęt, bez którego dzisiaj nie można myśleć o dużych zyskach. Dynamiczny rozwój możliwości zabiegowych spowodował, że wiele gabinetów stanęło przed trudnym dylematem: wprowadzać do oferty kolejne nowości czy może wyspecjalizować się w… Czytaj dalej »

Kolor Twojego klienta, czyli jak znajomość najnowszych badań nad mózgiem pomoże Ci sprzedawać

  Chciałabym podzielić się z Tobą wiedzą o neuronauce. Będziemy rozważać temat ludzkiego mózgu i tego, co wiedza o nim może dać każdemu z nas. Zobaczysz, jak świadomość tej wiedzy może wpłynąć na pracę Twojego salonu i spowodować, że zaczniesz sprzedawać więcej, a klienci będą wracać do Ciebie częściej i z jeszcze większą chęcią. Moja… Czytaj dalej »