Skuteczne kampanie na Facebooku w branży beauty

Listopad 26, 2019

Formaty reklam

Na Facebooku możesz korzystać z różnych formatów reklam, co daje Ci dość dużo możliwości dotarcia do klienta.

formaty reklam na Facebooku

Rodzaje reklam na facebook.com

 

Reklamy w formie obrazów – w tym formacie możesz zaprezentować swój produkt lub usługę za pomocą grafiki. Jeżeli na obrazie znajdzie się więcej niż 20% tekstu, może to wpłynąć na obniżenie skuteczności reklamy. Rekomendowane proporcje obrazów to 1,91:1 lub 1:1.

Zdjęcie reklamy z portalu facebook.com.

Źródło: Zdjęcie reklamy z portalu facebook.com.

 

Reklamy karuzelowe – format ten pozwala wyświetlać w jednej reklamie kilka zdjęć, które mogą być podlinkowane do różnych stron. Użytkownicy przewijają obrazy za pomocą strzałek na komputerze lub palcem na urządzeniu mobilnym. Ten rodzaj reklamy jest świetną możliwością wyeksponowania i zaprezentowania różnego rodzaju produktów lub usług oferowanych przez Twoją firmę.

Reklamy karuzelowe

Źródło: https://www.facebook.com/business/help/515741471908766. Reklama karuzelowa.

 

Reklama w formie kolekcji – ten format reklamowy jest przeznaczony dla użytkowników urządzeń mobilnych. Pozwala połączyć ze sobą film, pokaz slajdów lub zdjęcia produktowe z jednego katalogu. Po kliknięciu reklamy otwiera się tryb pełnoekranowy. Format rekomendowany osobom prowadzącym sklepy internetowe oraz osobom sprzedającym w internecie.

Reklama w formie pokazu slajdów – jest to format dostępny dla wszystkich urządzeń, który łączy w sobie wiele obrazów lub filmów. W panelu Facebook Ads istnieje możliwość samodzielnego dodania zdjęć, tekstu i dźwięku, które zamienią się w krótki filmik. Ten format reklamowy pozwoli Ci przyciągnąć uwagę odbiorców.

Reklamy wideo – jest to reklama w formie filmu, która wyświetla się na Facebooku i Instagramie. Pozwala promować markę i dotrzeć z informacją do szerokiego grona odbiorców. Na ogół rozliczana jest za obejrzenie.

Zdjęcie reklamy z portalu facebook.com

Źródło: Zdjęcie reklamy z portalu facebook.com.

 

Materiały błyskawiczne – ten format wyświetla się tylko na urządzeniach mobilnych. Jego celami są prezentacja produktów, usług lub marek oraz zachęcanie odbiorców do dokonania zakupu.

Jeżeli tworzysz reklamy kierowane na urządzenia mobilne, zwróć uwagę na proporcje formatów reklam rekomendowanych na Facebooku. Platforma reklamowa dąży do tego, aby obraz przyciągał uwagę odbiorców i zajmował jak największą powierzchnię ekranów.

Dostępne formaty reklam na urządzenia mobilne

Źródło: https://www.facebook.com/business/help/103816146375741 Dostępne formaty reklam na urządzenia mobilne.

1 2 3 4Następna strona