Jak wykorzystać trendy konsumenckie, by wyróżnić się na rynku i zwiększyć sprzedaż w salonie cz. II

Sierpień 25, 2015
trendy w salonie urody_5

Trend# 5. Kobiety sukcesu

Współczesna kobieta nie jest już przysłowiową kurą domową. Wiele zawodów, które wcześniej zarezerwowane były wyłącznie dla mężczyzn, zaczynają wykonywać kobiety. Jest nas coraz więcej w polityce, zajmujemy najwyższe stanowiska w pracy.

Współczesna kobieta zna swoją wartość i coraz częściej zaczyna dbać także o siebie oraz realizację swoich pasji. Dużą wagę przywiązuje do rozwoju osobistego, nie zapomina o drobnych przyjemnościach dla siebie.

Ze względu na specyfikę branży kosmetycznej i fryzjerskiej to trend idealny do wykorzystania w salonach.

I. Oferta

Kobiety sukcesu lubią luksus. W kontekście pozycjonowania cenowego usług otwierają się więc konkretne możliwości. Oczywiście ważne są kosmetyki, których używamy przy pracy, do asortymentu można wprowadzić produkty z wyższej półki cenowej. Warto przygotować także specjalne pakiety, np. odprężający i relaksujący, nazywając go „Businesswoman po godzinach”, czy weekendowy zestaw masaży „Ekspresowa regeneracja”.

II. Wizerunek salonu

Warto zadbać o to, by cały wizerunek salonu kojarzył się z luksusem. Co to oznacza? Nazwa salonu powinna być inspirująca, wystrój bardzo komfortowy, salon urządzony ze smakiem i w dobrym guście. Wkraczając do salonu, kobieta sukcesu ma pomyśleć: „Tak, stać mnie na to. Zapracowałam na taki komfort”.

III. Godziny otwarcia salonu

Warto rozważyć przedłużenie godzin otwarcia salonu nawet do 22.00. Praca dla kobiet sukcesu bardzo rzadko kończy się o godzinie 16.00.

1 2 3 4Następna strona