Joanna Janowicz

Doradca biznesowy. Ekspert komunikacji interpersonalnej. Trener rozwoju. Pomaga właścicielom i kadrze zarządzającej w zwiększaniu wartości firm poprzez efektywną komunikację zewnętrzną, wewnętrzną oraz personal branding. Pracuje na trzech rynkach: polskim, angielskim i włoskim.

Laureatka nagrody PRoton „Teraz Polska” oraz Złotych Spinaczy, nominowana do tytułu Człowieka Roku magazynu „BRIEF” za osiągnięcia w dziedzinie komunikacji i marki. Autorka Programu Zwiększania Wartości Firmy i Programu Budowania Osobistej Marki Premium. Realizatorka pierwszego w Europie ekstremalnego warsztatu z wystąpień publicznych „BE YOURSELF!” na dachu stadionu. Współorganizatorka Golden Marketing Conference vol. 2.

Jej misją jest inspirowanie ludzi do tego, by mieli odwagę być sobą. Wykorzystując talent do odkrywania tego, co wyjątkowe, oraz umiejętność słuchania i doceniania ludzi – odkrywa osobowości.

Współpracowała z TVN, Polsatem, TVP, radiem ZET i RMF. Wystąpiła w dokumencie dla telewizji Discovery i Al Jazeera. Autorka audiobooków i kursów on-line z zakresu budowania autorytetu i silnej, pewnej siebie marki. Należy do agencji mówców Primespeakers i MyAgency. Pisuje do magazynu „BRIEF” oraz „Dziennika Gazety Prawnej” i jest felietonistką magazynu „Poznański Prestiż”.

Pracowała m.in. z markami BZ WBK, Arvato, Siepomaga, Alfavox, Owl Financial (EN), INEA Stadion, Blow Up Hall 5050 Stary Browar, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Concordia Polska TUW oraz z siostrami Hybiak z programu The Voice of Poland (TVP).

Specjalizacja tematyczna
Psychologia silnej marki własnej i autorytet w biznesie i życiu. Personal branding.
Realizacja celów na bazie wartości i unikatowych talentów. Motywacja.
Zarządzanie wydajnością i potencjałem własnym – work-life balance.
Komunikacja interpersonalna i budowanie relacji win-win.
Wystąpienia publiczne i autoprezentacja.
Komunikacja wewnętrzna, zewnętrzna i brand firmy.

Więcej o autorce na stronie: www.joannajanowicz.com

fot. Greg Nelec