Marcin Gnat

Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od 12 lat związany ze światem mediów cyfrowych. Obecnie zajmuje się marketingiem i mediami społecznościowymi we FreshMailu. Doświadczenie zdobywał, pracując w Interii i Onecie, a następnie przez prawie cztery lata tworzył własną agencję informacyjną Blitznews.pl, świadcząc usługi firmom takim jak Grupa Onet czy Empik.

Od czterech lat aktywnie zaangażowany w działania krakowskiego środowiska technologiczno-startupowego. Pracował m.in. dla Brainly, pomagając tej platformie zaistnieć na rynku anglojęzycznym, oraz w Phenomaly, gdzie współtworzył aplikację restauracyjną Mniam.

Twórca internetowej inicjatywy „Przeczytam 52 książki w roku”, która podczas swojej pierwszej edycji w 2015 roku zaangażowała ponad 100 tysięcy polskich internautów na Facebooku, a w kolejnych swoich odsłonach również mobilizuje do regularnego czytania kilkadziesiąt tysięcy uczestników. Akcja dwukrotnie uzyskała nominację do nagrody Kampania Społeczna Roku.

Prelegent na konferencjach takich jak I Love Marketing & Social Media, For Social Media, TechKlub czy Czwartki Social Media.