Lekcje, szkolenia i kursy

Jak stworzyć zwycięską strategię dla salonu?

  W nowoczesnym biznesie coraz częściej pojawiają się kluczowe słowa „strategia marketingowa”. Cóż to takiego? Przyjmijmy za jedną z definicji, że jest to zbiór zasad oraz wytycznych postępowania wyznaczających ramy dla rynkowych działań danego biznesu. Jeśli mówimy o tak zwanej strategii zwycięskiej, jest oczywiste, że przyjmiemy reguły, które doprowadzą nasz salon kosmetyczny do pełni sukcesu… Czytaj dalej »

Jak sprzedawać więcej?

Zachęć klienta swojego salonu do skorzystania z dodatkowych usług i produktów.   Czy można niewielkim kosztem podnieść dochody salonu fryzjerskiego lub kosmetycznego? Można – zwiększając sprzedaż produktów lub usług dodatkowych. Wiele salonów, koncentrując się głównie na świadczeniu usług fryzjerskich czy kosmetycznych, nie zdaje sobie sprawy, jakim ogromnym potencjałem dysponuje, jeśli chodzi o sprzedaż dodatkowych produktów… Czytaj dalej »