Lekcje, szkolenia i kursy

Strona internetowa salonu i gabinetu krok po kroku – cz. I

  Chcesz stworzyć stronę internetową swojego gabinetu, ale nie wiesz, od czego zacząć? Na dźwięk słów „domena” i „serwer” robi Ci się słabo? Myślisz o tym, żeby zlecić prace informatykowi, ale nie wiesz, jak wybrać odpowiednią osobę? Zastanawiasz się, ile to wszystko będzie kosztowało? Zapoznaj się z moim przewodnikiem, który zawiera wszystkie podstawowe zagadnienia związane… Czytaj dalej »

Strona internetowa salonu i gabinetu krok po kroku – cz. II

  W pierwszej części lekcji omówiłam planowanie strony internetowej oraz zakup domeny i serwera (z poprzednią lekcją możesz się zapoznać tutaj). Dziś zajmę się praktycznymi aspektami związanymi z przygotowaniem strony. Przeanalizuję różne sposoby tworzenia witryny internetowej (samodzielnie, przy pomocy kreatora, zlecenie zewnętrznej firmie) i przyjrzę się ich kosztom. Po lekturze tej części artykułu będziesz mieć… Czytaj dalej »

Jak stworzyć unikalne SPA?

  Rynek SPA & wellness w Polsce jest już bardzo dojrzały, a stale rosnąca liczba nowych obiektów powoduje, że stał się niezwykle konkurencyjny. Stworzenie unikalnego miejsca, do którego goście będą stale wracać, wymaga zbudowania oferty opartej na ciekawej koncepcji. Tworząc nowe miejsce, pamiętajmy, aby: zacząć od koncepcji, a nie od projektu, być niekonwencjonalnym, szukać unikalnych… Czytaj dalej »

Więcej klientów z polecenia

Krępujesz się poprosić klientkę o polecenie Twoich usług? Zastanawiasz się, jak to zrobić, aby nie godziło to w Twój wizerunek profesjonalisty, a klientka nie pomyślała, że kiepsko sobie radzisz z zapełnieniem grafiku? Te obawy i wątpliwości nie będą już miały znaczenia, jeżeli tylko zastosujesz kilka prostych sposobów. Czy naprawdę potrzebujesz systemowego rozwiązania, które ułatwi pozyskiwanie… Czytaj dalej »

Rozwijaj gabinet z głową. Specjalizacja czy szeroki zakres usług?

    Na przestrzeni ostatnich lat branża kosmetyczna przeszła prawdziwą rewolucję. Małe salony stopniowo poszerzały swoją ofertę, wprowadzając nowe kosmetyki i przede wszystkim sprzęt, bez którego dzisiaj nie można myśleć o dużych zyskach. Dynamiczny rozwój możliwości zabiegowych spowodował, że wiele gabinetów stanęło przed trudnym dylematem: wprowadzać do oferty kolejne nowości czy może wyspecjalizować się w… Czytaj dalej »

Cross marketing, sposób na tanią i skuteczną reklamę

  Chcesz pozyskać nowe klientki bez konieczności ponoszenia dużych nakładów na reklamę? Lubisz kontakt z ludźmi, a nawiązywanie znajomości nie sprawia Ci problemu? Szukasz skutecznego sposobu na dotarcie do osób, które potencjalnie mogą być zainteresowane Twoimi usługami? Poznaj możliwości cross marketingu. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na następujące pytania: 1. Czym jest marketing krzyżowy? 2. Jakie są… Czytaj dalej »

Jak wykorzystać marketing SMS w salonie?

  Siła marketingu SMS polega na jego wysokiej skuteczności. A skuteczność ta wynika głównie z popularności telefonów komórkowych i z tego, jak bardzo ich posiadacze są do nich przywiązani. Telefon zawsze znajduje się w pobliżu i prawie natychmiast sięgamy po niego na dźwięk nadchodzącej wiadomości. SMS nie trafia do spamu ani nie gubi się wśród… Czytaj dalej »

Bony podarunkowe jako narzędzie zwiększania sprzedaży w salonie

  Vouchery mogą doskonale wpłynąć na zwiększenie sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów i, co najważniejsze, na poprawę płynności finansowej firmy. Niestety wiele salonów bagatelizuje potencjał bonów. Menedżerowie zazwyczaj nie przykładają się odpowiednio do doboru zabiegów, przygotowania projektu graficznego czy promocji. Zobaczmy, jak prawidłowo podejść do tego tematu, stworzyć ciekawą ofertę i skuteczną strategię sprzedaży. Bony podarunkowe… Czytaj dalej »

Prowadzenie firmowego bloga w branży hair, beauty i spa. Dlaczego warto i od czego zacząć?

  Blog jest wyjątkowym medium. Za jego pomocą można prowadzić komunikację z odbiorcą używając języka mniej formalnego niż na stronie internetowej, oraz skupić spore grono klientów zainteresowanych produktem bądź usługą. Również Twoja firma może i powinna wykorzystać ten nośnik w działaniach PR i marketingowych. Poniżej znajdziesz kilka podpowiedzi, jak prowadzić bloga w branży urodowej. Dlaczego… Czytaj dalej »

Event jako sposób na promocję salonu i budowanie relacji z klientami

  Specjaliści od marketingu uważają eventy za jedną z ciekawszych i bardziej efektywnych metod budowania relacji z klientami oraz sposób na kreowanie świadomości marki. Eventy niezwykle dobrze przyjęły się w branży hair & beauty, która chętnie uczestniczy we wszelkiego rodzaju wydarzeniach, takich jak pokazy najnowszych trendów fryzjerskich, prezentacje produktów i sprzętu, targi, konferencje czy szkolenia… Czytaj dalej »